اجرای تاسیسات برقی ساختمان در استان گیلان

تاسیسات برقی قلب تپنده یک مجموعه صنعتی و ساختمانی می ­باشد فلذا اجرای آن باید با دقت و بر اساس اصول مهندسی طراحی و اجرا گردد.

شرکت فنی و مهندسی توان رسانای کادوس در زمینه اجرای تاسیسات برقی ساختمان در استان گیلان، در کلیه مراحل طراحی، مشاوره، اجرا و نظارت فعالیت می­ نماید. طراحی توسط مهندسین مجرب و با توجه به نوع کاربری ساختمان به وسیله نرم افزارهای DIALUX، AUTOCAD، REVIT و… انجام می­ گیرد.

لوله گذاری در زیر کناف با ریل گذاری

لوله گذاری زیر کناف از طریق ریل گذاری در سقف جهت روشنایی و سیستم اعلام حریق

ریل گذاری در سقف

در این پروژه (ساختمان اداری) لوله گذاری در زیر کناف اجرا شده است.

رایزر برق

مسیر لوله گذاری در داکت و استفاده از ریل و بست چنگالی مطابق نشریه 110 و مقررات ملی ساختمان

همچنین نظارت، مشاوره و اجرای تاسیسات برقی برای کلیه ساختمان ها از جمله مسکونی، تجاری و اداری، صنعتی، مراکز درمانی و خدماتی، شامل اجرای سیستم همبندی در سازه های بتنی یا فولادی، شیارزنی، لوله گذاری در کف یا در سقف، سینی گذاری، کابل کشی، سیم کشی، اجرای سیستم های مخابراتی، شبکه، یو پی اس یا برق اضطراری، اعلام حریق متعارف یا آدرس پذیر،  اجرای تاسیسات برق موتورخانه، نصب و اجرای تابلو و .. بر اساس استانداردهای بین‌ المللی و مقررات ملی ساختمان (مبحث ۱۳ و نشریات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی) انجام می‌شود.

شرکت فنی و مهندسی توان رسانای کادوس همچنین در انواع پروژه ها، امکان صورت وضعیت نویسی، برآورد مالی براساس فهرست بها، محاسبه تعدیل و مابه التفاوت اجرای عملیات برقی را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی، نظارت و اجرای تاسیسات برقی در گیلان و رشت می توانید با شماره : 01333545881  و 01332005068 تماس بگیرید.

پروژه های جاری شرکت

دانلود مبحث سیزده مقررات ملی ساختمان ویرایش جدید 1395