اخبار, پروژه ها

کنترل درب پارکینگ از راه دور در گیلان

کنترل درب پارکینگ از راه دور در گیلان

تبدیل آسان وراحت درب گاراژهای معمولی به درب گاراژهای هوشمند که به کاربران قابلیت باز و بسته کردن درب از راه دور را می دهد. با نصب ماژول هوشمند IR-RF به برق و اینترنت منزلتان براحتی خواهید توانست تمامی کنترلها از جمله ریموت درب پارکینگ را از راه دور با تعریف سناریو مشخص، کنترل نمایید.

با توجه به توسعه شهری و افزایش ویلاسازی در استان گیلان، شرکت فنی مهندسی توان رسانای کادوس با ارائه خدمات مشاوره جهت هوشمندسازی و کنترل تجهیزات مورد لزوم مشتریان گرامی از راه دور در استان گیلان فعالیت می نماید. در صورتی که راه دور هستید و به ویلایتان دسترسی ندارید و نمی خواهید کلید ریموت پارکینگتان را به کسی بدهید، می توانید از راه دور برای انجام کاری ضروری درب را باز نمایید. کنترل درب پارکینگ از راه دور در گیلان به همراه کنترل کلیه ریموتهای منزل با امکان ارائه سناریو برایتان میسر خواهد بود.

ریموت کنترل هوشمند مرکزی با پوشش دهی فرکانس های  IR , RF  یک گجت هوشمند همه کاره است که با اتصال به اینترنت و کنترل از طریق گوشی موبایل امکان مدیریت تمامی وسایل برقی را از راه دور به ما می دهد . با استفاده از دستیار صوتی الکسا آمازون و گوگل نیز می توان فرمان صوتی اجرا کرد و از زندگی هوشمند لذت برد . تمامی وسایل دارای ریموت کنترل را می توان به این کنترلر مرکزی معرفی کرد و از راه دور زمانبندی و مدیریت کرد.